Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

ΕΦΥΓΕΣ

Εφυγες
Καποιος ειπε οτι πεθανες
Και γω σκουπιδι στη ζωη αυτη
μιας και τωρα τελευταια
τιποτα δεν κανω απ αυτα που θελω
Τραγουδησα βαρυ ζεμπεκικο
μ εκεινη την δυνατη φωνη που παντα σου αρεσε
ειπια πολυ και χορεψα
σφιχτοδενοντας το μυαλο στη θυμιση
εσπρωξα την ψυχη μου
μακρια απ της κολασης την αλυσιδα
Δες ,γερασα πια
μεχρι και για το μικρο μου δαχτυλακι
χαπια μου εδωσαν για να κρατιεμαι
χα! λες και εχω κατι σπουδαιο να κανω
Την ζωη μου την γιομισα
με το περπατημα στη σαλονικη
της σιβηριας τις μοναξιες
τις γεφυρες της πετρουπολης
της βαρνας την κατεβασια στη θαλασσα
της πολης τα σοκακια
και εκεινες τις πλανες τσιγγανες της κωσταντζας

Εφυγες
Καποιος ειπε οτι πεθανες
Και γω κρυμμενος εραστης της αποκαλυψης
την θλιψη ακουγοντας να μιλαει σ αυτη την πολη
ορκο εδωσα σ ολο το στερεωμα
την ανασα σου να κεντησω με χρυση κλωστη
στο σημειο αυτο
που ο χρονος σου εδωσε "συνειδητη ζωη"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου