Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016

ΣΟΛΩΝ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ

ανηκα σε πλουσια και αριστοκρατικη οικογενεια..αλλα κατα καποια κακη(ισως και καλη) τυχη εχασα την οικογενειακη περιουσια..ενταξει, δεν θα πω πως και τι,την εχασα..
αυτο ομως μ αναγκασε ν ασχοληθω με το εμποριο,να ταξιδεψω σ ολο σχεδον τον γνωστο κοσμο. την αιγυπτο και την μ.ασια.
ειμαι καλα προικισμενος με την αντιληψη και την παρατηρηση...και ΕΒΛΕΠΑ φιλε,παρατηρουσα προσεκτικα οπου κι αν πηγαινα τον πολιτικοοικονομικο βιο αλλων χωρων..αυτο το τεραστιο μπερδεμα απο καλο,κακο και αχρηστο που καθοριζε τον βιο των ανθρωπων και της πιο πολλες φορες αβιοτο τον εκανε..
ειχα μια παραξενη βαθεια αγαπη για τους ανθρωπους και μιαν ιδιαιτερη αντιληψη της δικαιοσυνης.
καποια στιγμη,ενιωσα την πληροτητα μου και προσπαθησα μεσα απ την ποιηση να κερδισω την εμπιστοσυνη του λαου μου. και το πετυχα..
μεσα απο φλογερους στιχους επιρεασα την κοινη γνωμη,αλλοτε ενθαρρυνοντας,αλλοτε συμβουλευοντας και αλλοτε ενθουσιαζοντας τους συμπατριωτες μου.
πολλες νυχτες,πηγαινα στην θαλασσα,οταν ο υπνος απλωνε το πεπλο του στη γη και εκει,γνωριζοντας πως η θαλασσα δεν κοιμαται ποτε και οτι στην αγρυπνια της αυτη υπαρχει παρηγορια και γνωση,την ακουγα και μιλουσα μαζι της..ακουγα την μανια της,την προσεχτικη ηρεμια της..την αρμονια της.
καταλαβα πως η κακοδαιμονια της πατριδας μου και οι φιλονικιες,οφειλονταν στον αγωνα τον ταξεων και καταλαβα πως οι μεχρι τοτε φιλοσοφιες και νομοθεσιες δεν επαρκουσαν.
υποσχεθηκα θεραπεια στους συμπατριωτες μου,που με πιστεψαν και μ εκαναν νομοθετη.
οχι οχι..δεν ειμαι κακοβουλος και παντα η πολιτικες μου θεσεις ηταν πρωτιστως κοινωνικες..κανενα κακο δεν θεραπευεται αλλοιως..
προσπαθησα να εξαφανησω την εξαθλιωση,που φαρμακωνε και κατακρεουργουσε την ψυχη και τον νου των συμπατριωτων μου...
καταλαβα πως η αθλιοτητα μιας μεγαλης μεριδας συνανθρωπων μου,τους κρατουσε φυλακισμενους,σε σωματα διχως νοηση,τους εκανε αθλια πλασματα χωρις τιποτα "ανθρωπινο" πανω τους..
μπορουσα να δω τα πνευματα των απογονων,που μετα απο χιλια η ΔΥΟ χιλιαδες χρονια γεματα φως και σοφια να γελουν ισως με τα πιστευω μου..ομως αυτα μπορουσα να κανω..
ξερω και καταλαβαινω πως η ανθρωποτητα μετα απο δυο χιλιαδες χρονια δεν θα εχει συνορα,ουτε αθλιοτητα,ουτε φυσικα και ανοητους πολεμους...
ο ανθρωπος θα ειναι ανθρωπος με ολη την σημασια της λεξεις και θα γελανε ισως μ εμας τους ταπεινους και αστειους ΝΟΜΙΖΟΝΤΕς...
μμμμ!!!και τι δεν θαδινα να ξυπνουσα απ τον βαθυ μου υπνο μετα απο τοσα χρονια,για να θαυμασω τα πολιτικοκοινωνικα συστηματα της εποχης...ποσα αληθεια θα ειχα να μαθω...
το ονομα μου ΣΟΛΩΝ ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ, γιος του εξηκεστιδη της γενιας του βασιλια κοδρου,ποιητης και νομοθετης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου