Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ

Κατω απ το φως των αστεριων
ελαμπε η σεληνη στο νερο
σα λεπτη χρυση γραμμη..
ηρεμη νυχτα
αφουγκραζοταν τον απαλο παφλασμο των κυματων
και τον αναστεναγμο της θαλασσας.
Ιδιοτροπη αλαζονια που ονοματιζε δουλους τους αλλους ανθρωπους
εσβησε
καθως η αυρα εφερε ψιθυρους και εικονες
που εδειχναν το κυνηγητο του χρηματος και τις αναγκες που μ εδεναν με αλυσιδα.
Δουλος!!! εγω;
Το παρελθον που κουβαλουσα χαχανισε κοροιδευτικα ..
πολυμηχανος
εβγαλα μπρος το παθος μου για δικαιοσυνη
ομως καθαρα φανηκαν μπροστα μου
η επιπολαιοτητα και ο επιμονος εγωισμος μου.
Δε υπαρχουν ελευθεροι φιλε μου
μου φωναξε η θαλασσα
μα μητε περιφρονημενοι δουλοι
η ανθρωπινη δοξα σαν φυσαλλιδα επιπλεει πανω μου..
δες
δεξιοτεχνης στην αποκρουστικη προσποιηση του καλου ο ανθρωπος
θαυμαζει κατι για το οποιο δεν εχει ιδεα
βλεπει το φως της σεληνης πανω μου και νομιζει πως ειναι η σκια του..

Μοιρες αφησαν την ψυχη μου ελευθερη
και ανθρωπινες ματαιοτητες σα πουλια πεταξαν μακρια μου
Εσπασαν τα δεσμα της υλης
Γεννημα της αγαπης εγινα και της ελευθεριας δημιουργημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου