Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

ΘΑ ΤΑ ΣΠΑΣΩ ΟΛΑ

αυτο που η ψυχη μου επιθυμει
εσυ ανοητο περιβαλλον
εισαι υποχρωμενο να μου το δωσεις
αλλιως θα τα σπασω ολα
μεχρι η φυση να υποταχτει στην δυναμη μου
γιατι δεν ειμαι ενας αδυναμος ασαρκος ασκητης
μα ανθρωπος γιοματος αγριο ποθο και βιαιη αρπαγη
εμβατηρια τραγουδαω
και δεν εχω στο λαιμο γιρλαντα με μυρωδατα λουλουδια
δες
αχορταγη πλεονεξια και εγωιστικα παθη σαρκικα
τρελαινουν την τραχια μου φυση
οπου κανενας παραδεισος ευωδιαστος
γεματος ευλαβικα λογια και αερα κοπανιστο δεν μπορει να με πλαση

χα! αγρια και καταπιεστικη μορφη μου εδωσες Δεσποτα
βλεπεις τωρα τι επαθα ;
απληστος που ψαχνει φτηνη ικανοποιηση ..
που ειναι η ουρανια γλωσσα που μου εταξες ;
θλιβερη καταφρονια με αγριεψε
και μητε η ζωη μητε ο θανατος με γοητευουν πια
κοιταξε με δεσποτα
δεν εχω αμφιβολιες δεν εχω δισταγμους
μουγκριζω σα ποταμι ορμητικο
και η κραυγη μου πλημμυριζει τα παντα
ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου